Strict Standards: Declaration of JParameter::loadSetupFile() should be compatible with JRegistry::loadSetupFile() in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/libraries/joomla/html/parameter.php on line 0

Strict Standards: Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/libraries/joomla/cache/controller/page.php on line 0
Рецензія на фільм "Гордість і упередження і зомбі". Гордість не без упередження
загрузка...

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/plugins/content/jw_ts/jw_ts.php on line 43

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/plugins/content/jw_ts/jw_ts.php on line 44

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/plugins/content/jw_ts/jw_ts.php on line 43

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /hsphere/local/home/izveidii/kino-online.com.ua/plugins/content/jw_ts/jw_ts.php on line 44
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Рецензія на фільм

Рецензія на фільм "Гордість і упередження і зомбі". Гордість не без упередження

На відміну від популярної думки, Сет Грем-Сміт, автор книги і сценарію "Гордість і упередження і зомбі", не перекрутив роман Джейн Остін, а всього лише додав у нього дрібку впливу сучасності, котра ані трохи не псує оригінал. Навпаки, додавання зомбі в класичну історію вийшло настільки органічним, але в той же час розважальним, що вдало повернуло знаменитий твір в сучасну культуру, а фільм Берра Стірса напевно посприяє наближенню молоді до роману містера Дарсі і Елізабет Беннет. Перегляд даної картини навряд чи стануть нав'язувати в навчальних закладах, але повірте, екранізація Стірс може похвалитися належною повагою до персонажів і сюжетної лінії, автентичної атмосферою Англії початку 19-го століття і тонкою, чуттєвою акторською грою.

Зміні піддалися лише деталі. Містер Дарсі і Елізабет і раніше знайомляться на балу, роблять один про одного несприятливі і багато в чому помилкові враження, з чого і починається історія їхнього кохання. Тільки тепер сестри Беннет виявляються досвідченими воїнами, які тренувалися в Китаї єдиноборствам. Вони носять мушкети на перевагу, в панчохах ховають заточені клинки і зволікають проміняти їх на обручки. Життя не просте у сестер Беннет, адже Англія зазнала епідемії, яка оживляє мертвих, і тепер незліченні зомбі тероризують округу, часто перериваючи бали і інші розваги громадянам котрі вижили.

Збереглася здебільшого не тільки атмосфера,яка пожвавлюється перед очима аристократичними костюмами і декораціями, а й зміст роману Джейн Остін. Все так же згорає перед очима любов двох людей через гордість одного і упередження іншої, а всі головні моменти знаменитої книги збережені в такій мірі, що навіть вчителям немає на що скаржитися. Діалоги подані так, як розмовляли в той час. Манери (або у деяких героїв відсутність таких) дуже ясно відображають прийнятий етикет, і лише мала частка пристрасті і повітряного гумору дають зрозуміти, що це озирання назад досить сміливе, щоб насправді дивитися вперед.

Сем Райлі навіть чимось схожий на Коліна Ферта в ролі, яка зробила останнього шалено знаменитим. Він досягає того ж дивного шарму, не знімаючи з героя маски, за якої той ховає всі свої справжні почуття. Душа містера Дарсі магічним чином транслюється крізь неї.

Лілі Джеймс зробила свою героїню більш чуттєвою, що відповідає оригінальному опису та жіночій природі в принципі, але все одно вражає саме тонкість акторської гри її і Райлі. Вони ніколи не вибиваються, при цьому створюючи персонажів чудово правдивих, але таких що запам'ятовуються.

Це дозволило однак Метту Сміту вилетіти вперед, відкинувши тінь на представників старшого покоління (Лена Хеді, Чарльз Денс) своїм найбільш яскравим, нестандартним і сміховинно смішним містером Коллінзом. Його дитячі звички, багатство жестів і міміки, значне боягузтво і одночасно вміння забувати про будь-які негаразди в одну мить зробило його незабутнім інструментом для фільму, який додає в нього іскрометну, але в той же час ніколи не вульгарну і дуже наглядну, життєву комедію. При чому це саме інтелігентний гумор, над яким прийнято ввічливо посміятися, прикриваючи рот долонькою, а не реготати дві хвилини, падаючи з крісла.

Природно режисер Берр Стірс користується, нехай дозволяє собі це не часто, можливістю перетворити сестер Беннет в секс-знаряддя цього фільму. Не чекайте багато кадрів що на те натякають, але вони є і їх складно пропустити. З огляду ж на характер сестер, то вони не тільки сподобаються чоловічої статі, але і не засмутять жіночий. Загалом, феміністський рух явно не обійшов цей фільм стороною, але творці не просто взяли його, вони примудрилися створити фільм однаково цікавий для всіх і чесний по відношенню до всіх (не можна недооцінювати вплив на те матеріалу самої Джейн Остін).

Зрештою, це просто вкрай спритно оркеструвати фільм, де всі деталі від розвитку сценарію до руху камери виконані плавно і захоплююче цікаво. Для фільму позбавленого великого бюджету і в результаті обділений масштабними екшен сценами, виглядає він легко і непомітно всі дві години, саме за рахунок вдалого поєднання спритно поставлених боїв, привабливості акторського складу і винахідливості творців.

"Гордість і упередження і зомбі" - це відмінне розважальне і в той же час повчальне кіно, які обходять стороною більшість штампів і нісенітниць сучасних блокбастерів. Це історія любові одних з найбільш значущих персонажів у світовій літературі, повна мерзенних зомбі, напружених бійок, поїдання мізків і чисто британського гумору. Тобто це задоволення, в якому немає сенсу собі відмовляти.

 

 

Читати 374 разів